-

pink-panther

Horst Mahnke i Georg Wolff czyli oficerowie SS u Axela Springera.


Jeśli chodzi o tych "oficerów SS zatrudnianych przez Axela Springera", to jak to mówią, nie ma dymu bez ognia.

Okazuje się, że w internetowym wydaniu Spiegel Online z dnia 22.11.2014 r. jest artykuł pt."BND soll Axel Springer jahrelang bezspitzelt haben" (Podobno Axel Springer był przez lata szpiclowany przez BND - Federalną Służbę Wywiadowczą).
A w tym artykule jest info, że tej brzydkiej czynności szpiclowania na rzecz BND dopuszczał się niejaki "Klosterman", który siedział na 12 piętrze wydawnictwa Axel Springer w Hamburgu (piętro executive) .

Miał to być "jedyny redaktor naczelny czasopisma "Kristall" , niejaki Horst Mahnke, "późniejszy szef zespołu doradczego Axela Springera" . I ten "..Mahnke war unter den Nationalsozialisten SS-Hauptsturmführer. In den Fünfzigerjahren arbeitete er beim SPIEGEL. Mahnke war nicht der einzige frühere SS-Offizier, der beim SPIEGEL Karriere gemacht hatte...". ( Mahnke był w czasie Narodowego Socjalizmu SS - Hauptsturmfuehrerem. W latach 50-tych robił u Spiegla karierę. Mahnke NIE BYŁ JEDYNYM byłym SS-oficerem, który w Spieglu zrobił karierę...".

A w artykule jest zalinkowana relacja z konferencji z 1996 r. (coś w rodzaju obchodów 50-lecia wydawnictwa Spiegel), w trakcie której dziennikarz TAZ Lutz Hachmeister omawia wyniki swoich badań dotyczących karier, jakie w latach 50-tych robili w Spieglu oficerowie SS: Horst Mahnke oraz Georg Wolff.

A w angielskiej wiki jest nawet hasło "Horst Mahnke", albowiem w czasie wojny wsławił się on tym, że był jako ten SS-Hauptsturmfuehrer - adiutantem samego Brigadefuehrera Franza Six w czasach pod Moskwą, gdy tenże był dowódcą Einsatzgruppe B. Co robiły Einsatzgruppen nie trzeba chyba tłumaczyć.

A Franz Six stał się sławny bo w Procesie Norymberskim dostał 20 lat ale mu, podobno dzięki "wiernemu Mahnke i wiernemu Wolffowi" - jakoś tak "skrócili karę" i został tenże Six- kimś w rodzaju przedstawiciela prasowego firmy Porsche.

Dla wygody polecimy tekstem hasła z niemieckiej wiki „Horst Mahnke”:’…
Horst Mahnke ur. 28.10.1913 w Berlinie zm. 8 .11.1985 r. w Berlinie. Był niemieckim SS - Hauptsturmführer w Głównym Urzędzie Bezpieczeństwa Rzeszy (RSHA) a po zakończeniu II WW szefem czasopisma „Kristall” i szefem  czasopisma  Der Spiegel od 1952 r. Do 1960 r., A następniw w komisji doradczej Springer-Verlag, a od 1969 do 1980 szef Verband Deutscher Zeitschriftenverlegers.( Stowarzyszenie Niemieckich Wydawców Gazet)


W SS, Mahnke stał się Hauptsturmfuhrerem w 1942 r., Po zaangażowaniu się w prześladowanie komunistów i Żydów pod Moskwą jako adiutant w stosunku do swojego przełożonego Franza Six, Brigadefuhrera , który latem 1941 r. został „…szefem "Moskiewskiej Grupy Prewencyjnej" Einsatzgruppe B...".

Horst Mahnke po wojnie 29 stycznia 1946 r. został aresztowany i internowany do połowy 1948 r. w brytyjskim obozie internowania w Bad Nenndorf. Odnosząc się do faktu, że byli tam pobici i torturowani niemieccy więźniowie, został skazany 10 września 1948 r. Przez trybunał Benefeld-Bomlitz tylko na karę 400 DM ….”.


Natomiast dziennikarz Georg Wolff w roku 1940 "działał w Einsatzkommando w Norwegii pod dowództwem SS-Standartefuehrera Waltera Stahleckera a potem awansował na dowódcę Wydziału III SD Policji w Oslo. Bardzo wczesny członek SA. Studiował u słynnego Franza Six w Królewcu. Dosłużył się stopnia SS Hauptsturmführera.

Obaj Horst Mahnke i Georg Wolff zasłynęli po wojnie w Hamburgu “dziennikarskim śledztwem” w porcie i w okolicznych wioskach w sprawie przemytu znacznych ilości kawy bez cła na teren Niemiec, w czym mieli brać udział tzw. Dipisi (byli więźniowie obozów koncentracyjnych) pochodzenia żydowskiego.

Państwo niemieckie miało stracić na przestępczej działalności owych „żydowskich dipisów” – podobno miliony dojczmarek. Napisali o tym w 1950 r. a Mahnkemu zapewne został cofnięty zakaz zatrudnienia w prasie i szkołach ( NIE został zdenazyfikowany pozytywnie przez Komitet ds. Denazyfikazji Miasta Hannower 16 lipca 1949 r.)

W latach 1952-1961 Georg Wolff był kierownikiem działu zagranicznego Spiegla i przeprowadzał wywiady z wieloma prominentnymi osobami, np. z Jekateriną Furcewą z Politbiura czy z Charlesm de Gaullem. I jako szef działu zagranicznego korzystał m.in z takiego źródła informacji jak oficjalny korespondent zagraniczny Der Spiegla w Argentynie - Wilfred von Oven, który był w czasie wojny korespondentem wojennym w czasie napaści na Polskę w 1939 r. i w 1941 na ZSRR. Podobno relacjonował w 1944 r. sprawę zamachu na Hitlera dla mediów. Zaawansował za te bohaterskie czyny na samego "adiutanta prasowego Goebbelsa", którym pozostał do końca wojny. A potem uciekł do Ameryki Południowej ale otrzymał od dobrych kolegów z Niemiec akredytację na korespondenta zagranicznego Der Spiegla.

Pisze o tym w artykule "Brunatna przeszłość Der Spiegel" pan Stefan Loubichi.

I pomyśleć, że ani Dekan, ani ten cały nowy z Disowery Inc, sorry, wielce szanowny pan David Zaslav ur. 1960 w Rockland koło New York CEO Discovery Inc i w dodatku członek Światowego Kongresu Żydów i "działa w USC Shoah Foundation" i w The Past Is Present Committee wraz z panem Spielbergiem ( wśród prominentnych aktywistów znaleźliśmy nawet Harveya Weinsteina) - nie czytali prasy niemieckiej na temat wybitnych pracowników Axel Springer Verlag? I pozostają w stanie świadomości, że "w Axel Springer nie było oficerów SS"???!!!!

No a przecież pan David Zaslav, nowy „szef wszystkich szefów’ TV poświęcił aż 4 dni ze swojego bezcennego czasu aby uczestniczyć w przygotowaniach i obchodach 70-tej rocznicy wyzwolenia KL Auschwitz i zorganizować pobyt 100 "suvivors".

Gdyby ktoś nie wiedział, to gazeta a Variety, która informuje o tym wiekopomnym pobycie w Polsce pana Davida Zaslav poinformowała swoich czytelników, iż "Armia Czerwona wyzwoliła w KL Auschwitz 7000 Żydów". Może miała te precyzyjne dane od pana Zaslav, który był na miejscu. Co prawda 70 lat później, ale jednak.

Pan Zaslav jest wg Variety "chair" podmiotu o nazwie :"The Past Is Present Committee" i kieruje komitetem złożonym m.in z Spielbega, Lena Blavatnika, Ronalda S. Laudera a uczestniczą w pracach tego podmiotu takie autorytety jak Jeffrey Katzenberg, Ari Emanuel i Harvey Weinstein (ciekawe, czy nadal).

I ci ludzie, którzy twierdzą, że reprezentują interesy “Ocalonych z Holocaustu” będą teraz w polskim sądzie bronić Wydawnictwo Ringier Axel Springer przed oskarżeniem, że “u Axela pracowali byli oficerowie SS”.


ttps://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&u=http://www.spiegel.de/politik/deutschland/bnd-soll-axel-springer-verlag-jahrelang-bespitzelt-haben-a-1004387.html&prev=search
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/bnd-soll-axel-springer-verlag-jahrelang-bespitzelt-haben-a-1004387.html
https://de.wikipedia.org/wiki/Horst_Mahnke
https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&u=https://de.wikipedia.org/wiki/Franz_Six&prev=search
https://twitter.com/zbigniewkozlow/status/964936531143221248
https://variety.com/2015/tv/news/industry-heavyweights-support-auschwitz-70th-anniversary-commemoration-1201413532/
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Zaslav

https://www.zukunft-braucht-erinnerung.de/die-braune-vergangenheit-des-spiegel/



tagi: denazyfikacja  axel springer verlag  oficerowie ss 

pink-panther
26 listopada 2018 16:01
43     3429    11 zaloguj sie by polubić

Komentarze:


adamo21 @pink-panther
26 listopada 2018 17:50

Dżurasik park, mejd in ......

zaloguj się by móc komentować

valser @pink-panther
26 listopada 2018 17:55

To im sie tez dekomunizacja nie udsla.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @adamo21 26 listopada 2018 17:50
26 listopada 2018 17:59

Dokładnie. Discovery sobie kupiło udziały u dobrego Axela Springera, co był dla paru oficerów SS jak "ojciec i matka" no ale "amerykanski" udziałowiec, zresztą bez genealogii, czyli pan Zaslav, co to ma 200 mln USD "zarobionych piniendzy" musiał jakoś "zaimponować Żorżecie" i ta poleciała zaraz "bronić wolności słowa" u władzy naszej kochanej. Bo prawdy to już - niekoniecznie.
A najwyższy prokurator swoją powinność zrozumiał, i wycofał się z działań przeciwko prowokatorom z TVN. Jak ktoś jest z TVN - spółki córki Axela Springera - to sobie może i flagi ze swastyką wywieszać i "pięć piw" na jej tle zamawiać. A siedzieć pójdą za to - jacyś niegramotni z Wodzisławia.

Mam odruch wymiotny.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 26 listopada 2018 17:55
26 listopada 2018 18:02

Im się tak samo "dekomunizacja" udała (patrz: Merkel ) jak i "denazyfikacja'. Widzę zastraszające podobieństwo z III RP: totalna niemożność  rozliczenia CZEGOKOLWIEK, nawet zwykłych kryminalnych przekrętów na parę miliardów a stalinięta są futrowane milionami na "badania naukowe" i kłapią dziobem w sejmach i senatach. Ręce i nogi opadają.

zaloguj się by móc komentować

valser @pink-panther 26 listopada 2018 18:02
26 listopada 2018 18:14

Oni wszyscy nadaja sie do kasacji. 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @valser 26 listopada 2018 18:14
26 listopada 2018 18:16

Na razie to oni Polskę - kasują. Tak "teoretycznego" Państwa to daleko trzeba szukać.

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @pink-panther 26 listopada 2018 17:59
26 listopada 2018 19:04

Żorżety wygląd, doświadczenia 'zawodowe' oraz jej świeżość umysłu wraz z IQ idą ręka w rękę. 

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @pink-panther 26 listopada 2018 17:59
26 listopada 2018 19:04

Żorżety wygląd, doświadczenia 'zawodowe' oraz jej świeżość umysłu wraz z IQ idą ręka w rękę. 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @adamo21 26 listopada 2018 19:04
26 listopada 2018 19:36

Biorąc pod uwagę jej dotychczasowe życiowe priorytety, nie można wykluczyć, że gdy (myślimy teoretycznie) zwrócił się do niej ze swym problemem np. jakiś pan z Discovery Inc. wyceniany na 200 mln plus znajomy tych wszystkich ważnych autorytetów od Holocaustu, to natychmiast zrozumiała, że musi działać. I zrobiła to:)) W ten sposób jakieś śledztwo w Polsce "zamroziło się na wieki", czy jak oni to robią.

zaloguj się by móc komentować

Krzysztof5 @pink-panther 26 listopada 2018 17:59
26 listopada 2018 20:06

Krzysztof Klopotowski

  Kto rzadzi mediami? A czyz tego nie wiadomo? Odpowiadam, bcedac akurat w Ameryce, gdzie mediami rzadza Amerykanie zydowskiego pochodzenia, ktorzy maja rewolucyjna, misje wobec chrzekscijanskiej kultury Stanow Zjednoczonych. W ramach tradycji „niesienia swiatla dla narodow" daza, do kilku celow:

1. Wpoic chrzescijanom poczucie winy za kulture przeniknieta antysemityzmem, ktora umozliwila Holocaust.

2. Osmieszac i zwaleczac Kosciol katolicki jako najpotezniejsza instytucje chrzescijanstwa winna wpojenia masom antysemityzmu i wykluczania Zydow.

3. Calkowicie oczyscic z chrzekijanstwa przestrzen publiczna.

. 4. Podwazac spoistosc spoleczenstwa chrzescijanskiego przez szerzenie indywidu-alizmu i relatywizacjc wartosci, gdyz tylko w takim spoleczenstwie mniejszosc zydowska czuje sie bezpiecznie.

5. Propagowac multikulturalizm i masowa imigracje z powodu jak wyZej.

6. Kwestionowac dume narodowa kraju gospodarza jako przejaw patologicznego nacjonalizmu, tez z powodu jak wyZej.

7. Propagowac swobode obyczajowa„ zwlaszcza seksualna i podazanie za przyjem-nosciami, bo taki jest popyt mas, a mozna na tym skorzystac powiekszajac swa. przewage. Program jest realizowany pod najszlachetniejszymi haslami uniwersalnego huma-nizmu.  

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Krzysztof5 26 listopada 2018 20:06
26 listopada 2018 20:17

No to strasznie dużo roboty ich tu czeka:)))) Co najmniej jakieś 300 lat albo i dłużej:))) Na razie w USA udział procentowy ludności katolickiej, głównie latynoskiej rośnie w niesamowitym tempie: obecnie jakieś 17% ale w 2050 ma być ok. 27% albo i więcej. Więc problem narasta im  na własnym podwórku.


Prowadzić w Polsce wojnę z Kościołem Katolickim i to w dodatku tak prostackimi metodami jak filmy typu "Kler" czy seriami kłamstw historycznych - to jest samobój zupełny. Polacy są wyjątkowo poczciwym narodkiem, co wielu wprowadza w błąd. Bo jak się już wnerwią, to dostaną takiego wzmożenia religijnego i czystości obyczajowej, że się zdziwi nawet Episkopat.

Trendy konserwatywne w młodszych grupach wiekowych już są wyraźnie dostrzegane. 


 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @pink-panther 26 listopada 2018 18:02
26 listopada 2018 21:47

Pozwolę sobie, Szanowna Panthero, ponownie odświeżyć dawkę antyspringerowskiej szczepionki.

Co promuje Springer na rynku medialnym?

W RFN pracownicy Axel Springer SE zanim rozpoczną pracę na rzecz zadomowionego w Berlinie giganta prasowego to podpisują lojalkę, która zawiera pięć punktów. Początkowo było tych punktów, w roku 1967 gdy Axel Cäsar Springer je formułował, mniej. Punkt pierwszy odnosił się do Niemiec. Obecnie, po obaleniu muru w 1989, do Europy. Punkt drugi, przetrwał zakręty dziejowe ostatnich dziesięcioleci i zdaje się być stały od kilku dekad. W oryginale brzmi punkt drugi niemal jak rozkaz: Wir unterstützen das jüdische Volk und das Existenzrecht des Staates Israel.

[ Działać na rzecz pojednania Żydów i Niemców oraz popierać podstawowe prawa Izraela. ]

Dyrektywy dotyczą wszystkich pracowników firmy, więc należy wnioskować, że pracownicy w Polsce nie podlegają żadnej dyspensie i treści jakie publikują oddają ducha tych diamentowych dyrektyw.

Popiskliwie akcent kładąc oczywista na punkt DRUGI. To są wszystko przecie dwójkarze vulgo 'niemiecka' V KOLUMNA...

NIEMIECKA? Chyba przegiołem...

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @Krzysztof5 26 listopada 2018 20:06
26 listopada 2018 22:05

H Balzac (antysemita?), opisując swój pobyt w Krakowie (~1850), zwrócił uwagę na ogólną biedę i żerujących na niej żydów... taniocha dla biedoty (vide inny kontynent, handel 'szmatami' i pochodząca od tego nazwa muzyki rugtime).

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @saturn-9 26 listopada 2018 21:47
26 listopada 2018 22:07

Dzięki za dokształt. Znając jednak obłudę niemiecką, to należy też brać pod uwagę taką możliwość, że niektóre punkty są tak głównie "pod publiczkę", bo "głównym punktem" w głowie każdego Niemca był i jest "interes niemiecki" w dodatku - interes ponadczasowy czyli "ciągły", ponad wszelkie rodzaje władzy i ustroju. Ale czemu nie, mogli napisać, że "każdy dziennikarz ma działać na rzecz pojednania Żydów i Niemców i popierać podstawowe prawa Izraela". Ale jako obywatel Bundesrepubliki sam Axel Springer a wraz z nim wszyscy jego niemieccy pracownicy - podlegali przepisom niemieckim, głównie czemuś w rodzaju "ustawy zasadniczej". A już najbardziej ze wszystkiego obowiązywały ich tzw. prawa niepisane, które są znane wyłącznie Niemcom. Choćby to, że jak wojna się skończyła i poniewierały się po kraju bez zajęcia i bez dochdów te wszystkie "SS-untersturmfjurery", to trzeba było dyskretnie pod hasłem "szukamy profesjonalistów" - pozatrudniać ich w propagandzie czyli np. w gazetkach Axela i gdzie tam można. Taki Dirlewanger to nawet został burmistrzem wyspy Sylt. 
 

Co obowiązuje tzw. tubylczych pracowników, to właśnie oglądamy w kolejnych odsłonach afery "Waffel- SS' .

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @pink-panther
26 listopada 2018 22:22

Notka po pewnej chwili skojarzyła mi się z Sołżenicynem i jego myślą z Archipelagu Gułag. Szukał on podłoża masowych buntów w gułagach, dlaczego to nie frontowcy a Ukraińcy stali się prowodyrami buntów i co dostarczyło podłoża. [Tutaj chodziło o zaostrzenie wymiaru kar nie 10 czy 15 lat co dawało perspektywę je ukończenia ale nie 25 lat].

Utrata nadziej oraz gorycz przegranej to emocje które detonują. UE to jest pewien Gułag ideowy ale i ekonomiczny – była w nim pewna gradacja kar oraz straż obozowa oraz wewnętrzny bandytyzm urków. Można powiedzieć w III RP tą strażą obozową były media a komendanturą ośrodki naukowe nowej ideologi. Władza band urków to system sprawiedliwości.

Brak strachu wobec strażnika i ukazanie jak jest on bezsilny i słaby wobec agresji – przekłada się na perspektywę mediów. Dominacja niemieckich koncernów medialnych w III RP opiera na bardzo wątłych fundamentach – i ta strona dobrze sobie z tego zdaje sprawę. Wyciągnięcie prostej prawdy o wojennych losach i udziale w machinie III Rzeszy ojców mediów niemieckich – dziś musi być tłumione w zarodku. [nawet z użyciem urków jakim są rozgrzanie sędziowie jak mawiał klasyk Komoruski] A przecież jeszcze parę lat temu ta sam informacja przeleciał by echa.

Nawet była już „dobra zamiana” z wymianą jej czołówki nie pomoże [ Ot zostało z niej tyle że na Marszu Niepodległości gdyby nie rozwaga by wypuści za kierownictwem partii ludzi z bocznych ulic było by ich mniej niż na pochodach Komoruskiego].

Seria buntów Archipelagu Gułag UE nadchodzi.

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @pink-panther 26 listopada 2018 18:02
26 listopada 2018 22:38

"Widzę zastraszające podobieństwo z III RP: totalna niemożność  rozliczenia CZEGOKOLWIEK,"

Ja widzę to jednak trochę inaczej, to nie żadna "niemożność!" (tzw. gospodarka planowa - kadrami- wypróbowanymi ;-).

 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Nieobyty 26 listopada 2018 22:22
26 listopada 2018 22:48

Coś jest "na rzeczy" w tych "wątłych fundamentach" niemieckich koncernów medialnych w Polsce.

Nadeszła "wiadomość z ostatniej chwili": przeciek ze sfer rządowych do portalu www.dorzeczy.pl, powtórzony u braci Karnowskich na portalu www.wpolityce.pl o tym, że jaśnie wielmożna pani ambasador USA Żorżette Mosbacher - wysłała do pana premiera Morawieckiego list, w którym cytuję:"...w którym poucza, co wolno, a czego nie wolno mówić ministrom polskiego rządu ws. stacji TVN należącej do amerykańskiej firmy Discovery Communications. W otoczeniu szefa rządu mówi się o skandalu. .."

No i właśnie ów szef Discovery Inc to pan David Zaslav jest jak najbardziej członkiem Światowego Kongresu Żydów i nie jest wykluczone, że te zmiany kapitałowe tak wpłynęły na tutejszych tubylczych pracowników TVN, że - zrobili, co zrobili, czyli mamy tę "Waffel-SS" imprezę z "urodzinami Hitlera w maju", który urodził się w kwietniu a nagranie puścił TVN w listopadzie albo i w grudniu.

Czyli robi się ciekawie a komuś puszczają nerwy.

 

https://dorzeczy.pl/kraj/85140/Kontrowersyjny-list-amerykanskiej-ambasador.html

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @szarakomorka 26 listopada 2018 22:38
26 listopada 2018 22:50

To by było jeszcze gorsze. Spróbujmy być optymistami:)))

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @pink-panther 26 listopada 2018 22:48
26 listopada 2018 23:31

Żadne nerwy - normalna licytacja.  Położył gen. Mattis ofertę na stole a stara pudernica Mosbacher przez głupotę/na zlecenie  pozwala sprawdzić czy Mattis blefuje czy ma karty do licytacji. I przypuszczam że to nie "nasi" a grają  a sufluje im ktoś inny.

Opcja jest prosta cofną lub schowają  pudernice - znaczy że  rozmowy są na serio. Chyba że tą komedię z pudernicą  ukartowali jako wspornik oferty,  ale wygląda  to raczej jak walka frakcji u jankesów nie te czas i nie ta siła by palić dyplomatę.

Nie cofną a to daje szereg wyjść np. do  w bateri patriot nie będzię nieskosztowego  SkyCeptor jak uzuplenienie  PAC-3 MSE . Niskokosztowy znaczy superhiper przepłacony. 

A z tym  przeciekiem medialnym to testowy balon - choć co prawda nie da się potem tego zatuszować.  Choć z drugie strony u nas wszedzie podsłuch [mimo szumideł] to co w ambasadzie nie wiedzą że leki się ambasador skończyły i jest pobudzona. Kretynka trzech cwanych dusigroszy na rozwodach by nie oskubała.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 26 listopada 2018 17:59
26 listopada 2018 23:44

Dokladnie...

... mam to samo... tylko rzucic pawia na tego prokuratUra, niegdys kreta PiS'owskiego... co to ma aspiracje na prezydenta...

... a moze jeszcze  Pati-Koti  zabierze glos w tej kompromitujacej i skandalicznej hucpie z udzialem swojego  meRZa  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Nieobyty 26 listopada 2018 23:31
26 listopada 2018 23:48

Coś jest na rzeczy w tym, co Pan pisze, bowiem dzisiaj, rzecz niespotykana, po słowach pani ambasador Żorżety - odwołał spotkanie z nią pan wicepremier Gowin. Jak pisze portal www.dorzeczy.pl,:"...do rozmów miało dojść z inicjatywy ambasador...".
Czyli Ambasador USA wzywa wicepremiera RP - na dywanik a dodatkowo pisze obraźliwy w wymowie list do premiera RP. Chyba czara goryczy się przelała, albo "sektor wojskowy" jest silniejszy:))) A z pewnością generał Mattis ma ważne interesy do ubicia, więc te "boje o TVN" to w najgorszym momencie przyszły. 
Robi się ciekawie, bo znawcy tematu twierdzą, że taka odmowa niezwykle dotąd spolegliwego ministra oznacza, że pani ze sztucznymi rzęsami winna zacząć pakowanie.

A Ambasada "...jeszcze nie odniosła się do informacji o zerwaniu rozmów...".

Ależ robi się ciekawie: ambasador sojusznika otwarcie występuje w interesie prywatnej firmy medialnej i każe się od niej....ć, oczywiście w ramach "wolności słowa" a ode wschodniej strony granice już zamknięte i tylko czekać "salw armatnich".

Niestety, w ciekawych czasach żyjemy.  Jedyna pociecha, że wojen nie rozpoczynano dotychczas w czasie zimy:)))

https://dorzeczy.pl/kraj/85129/Gowin-odwoluje-spotkanie-z-ambasador-USA-po-jej-slowach-dotyczacych-mediow-w-Polsce.html

zaloguj się by móc komentować

Paris @Nieobyty 26 listopada 2018 23:31
27 listopada 2018 00:06

Tak...

... ta pudernica - to szczyt szczytow  !!!  Toto to powinno byc "person non grata"  !!!

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @pink-panther 26 listopada 2018 23:48
27 listopada 2018 00:14

Babsko już od pewnego czasu szalało po ministerstwach, napisało list bo na telefony ludzie nie reagowali. [ Nie wiemy jak dokazywali poprzednicy ale byli mniej bezczelni].  Była okazja to się ją wrzuciło do układanki.

Co do wojny Poroszenko się wyprzedaje - fabryki w rosji od lat są w funduszu bankierów R. Brakuje mu czasu bo transakcje dopnie w marcu a tu wybory i  nawet ukry mają go doś. Chcieli coś wywołać na Donbasie ale nawet w ichniejszej armii nie pójdą na rzeź pary tysięcy by Poroszenko drożej sprzedał parę fabryk.  Ot i wymyślili cyrk z dwoma kutrami i trochę dymu i bach stan wojeny.

Choć raz   PAD się zachował jak należy olał ustawkę w Kijowie. MON co prawda się zebrał ale większy problem bo ukry palą opony na przejściach granicznych po swej stronie.  Wiatr jest i nasi celnicy są narażeni na gryzący dym. 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Nieobyty 27 listopada 2018 00:14
27 listopada 2018 00:19

Z ulgą czytam te Pańskie słowa. Potwierdzają to, że pan minister od wojskowości bardzo powściągliwie się dzisiaj wypowiedział.

Rzeczywiście coś jest z wyborami, bo Rada Najwyższa nie chciała debatować nad decyzją prezydenta Ukrainy a aż trzech byłych prezydentów - zaprotestowało. Czyli jakaś rozgrywka na najwyższym szczeblu a życie tysięcy młodych chłopaków - w grze.
Miejmy nadzieję, że rozejdzie się po kościach ta awantura.

zaloguj się by móc komentować

papinka @pink-panther 26 listopada 2018 23:48
27 listopada 2018 05:31

Cos jest na rzeczy. Nasi dostali wiatr w zagle i sie postawili.  List Michala Karnowskiego do P. Zorzety:

https://wpolityce.pl/polityka/422940-mosbacher-pisze-do-premiera-karnowski-pisze-do-mosbacher

"Uprzejmie proszę o poradę jak takie sprawy rozwiązujecie w Stanach Zjednoczonych. Myślę też, że pomogłoby wysłanie polskim władzom listy firm, w tym medialnych, których pracy analizować i komentować nie wolno. Jak rozumiem, taka lista w Stanach Zjednoczonych obowiązuje."

zaloguj się by móc komentować

Krzysztof5 @pink-panther 26 listopada 2018 23:48
27 listopada 2018 11:30

 @Discovery odziedziczyła w fuzji (przejęciu) @ScrippsNet kuriozalną stację telewizyjną TVN zbudowaną za pieniądze #FOZZ wyprane wcześniej przez ITI w Panamie i Luksemburgu. Amerykanie powinni brzydzić się taką stacją a nie jej bronić.

@sbalcerac  

 

 Mój kolega szkolny prof. Marcin Król powiedział, że Kaczyńscy nie są elitą, bo nie jedli ostryg w Bretanii i nie pili wina w Toskanii. Oni naprawdę uważają, że na tym polega elitarność. Cóż, sowieccy sołdaci potrafili jeść kawior chochlami i to też nie robiło z nich elity. Kiedyś elitarność była rozumiana jako służba. Tak rozumiał ją mój mąż, gdy zajmował się aferą FOZZ, mimo gróźb i włamań do naszego mieszkania – powiedział Izabela Brodacka-Falzmann w „Wywiadzie z chuliganem”. Całą rozmowę mogą obejrzeć Państwo poniżej!http://niezalezna.pl/247435-solidarnosc-przejeli-ludzie-ze-stalinowskiej-grupy-interesow-wstrzasajacy-wywiad-z-zona-sp-michala-falzmanna

 

Szanowna Pani Ambasador Mosbacher, dziękujemy za wskazanie nam, troglodytom, jak powinniśmy się zachowywać wobec wyższych cywilizacji i wzorców, np. tych z Pani Indiany. Jak zginać karki i oddawać hołdy. I przepraszamy za nieodpowiedzialne ataki na święty TVN. Wdzięczni rabowie.

@St_Janecki

A poza tym Discovery to biznes powiązany z obozem Trumpa omalże rodzinnie

@R_A_Ziemkiewicz 

 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @papinka 27 listopada 2018 05:31
27 listopada 2018 12:21

No jeśli "bracia Karnoskie" rzucają na stół taką medialną rewelację, to znaczy, że "będziemy się bronić":))) Dobre i tyle. Chociaż obawiam się, że to też może być jakaś zasłona dymna.

Z tym, że sytuacja jest taka, że TVN włóczy po sądach wiceprzewodniczącego SDP w sytuacji, gdy on nie kłamał, kiedy mówił o "oficerach SS zatrudnianych przez Axela Springera". A to "mydło z ludzie" i "abażury ze skóry" też są do udowodnienia, więc nie wiem, po co pani ambasador wytoczyła takie działa. Zapewne zmyliła ją dotychczasowa uległość.

PS. Ale za to ambasador RP w Kijowie MOŻE NIE BRONIĆ jakichś studentów od Ojca Dyrektora, którzy filmowali coś na Cmentarzu Orląt Lwowskich i zostali zaaresztowani przez ukraińską policję. 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Krzysztof5 27 listopada 2018 11:30
27 listopada 2018 12:23

"Brzydzić" to się można - małych pieniędzy. Dużymi pieniędzmi nikt się w USA NIE brzydzi, na dowód czego lista artystek, które miały nieprzyjemność z tym filmowym producentem.

Biznes Discovery może sobie być powiązany z "obozem Trumpa", ale tym bardziej chyba nie będzie broniony za to, że broni firmę, która urządza nazistowskie prowokacje. Chyba, że uzna, że w Polsce to wolno. Bo tu "wszystko wolno", czego dowodem "naukowe" opracowania Janka Grossa und Profesora Grabowskiego.

zaloguj się by móc komentować

Starybelf @pink-panther 26 listopada 2018 22:07
27 listopada 2018 20:36

Taki Dirlewanger to nawet został burmistrzem wyspy Sylt

Oj nie Dirlewanger a Reinefahrt.

Dirlewanger miał ciężką śmierć....

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Starybelf 27 listopada 2018 20:36
27 listopada 2018 22:05

Wielkie dzięki za sprostowanie.

Rzeczywiście Dirlewanger miał ciężką i tajemniczą śmierć w  obozie jenieckim w Altshausen 7 czerwca 1945 r. we francuskiej strefie okupacyjnej.  A SS Gruppenfuehrer Heinz Reinefarth jego "brother-in-arms" w czasie Powstania Warszawskiego na Woli wspólnie - wymordował 60 tysięcy polskich cywili - a za to miał śmierć lekką w 1979 r. po wspaniałej karierze burmistrza miasta Westerland na owej wyspie Sylt ale także - od 1962 r. - deputowanego do Landtagu w Schleswig - Holstein.

Wspaniałe są te Niemcy i amerykańscy obrońcy.

zaloguj się by móc komentować

papinka @pink-panther 27 listopada 2018 12:21
28 listopada 2018 05:41

Gdyby byla wola to poproszono by aby pani ambasador pojechala odetchnac do Waszyngtonu co najmniej na konsultacje.  Nie sadze, ze tak sie stanie.  Sprawy takie sie zalatwie poprzez dojscia na zapleczu gdzie ktos kto ma ucho Trumpa czy kogos waznego w Dept. Stanu jest poinformowany: "bierzcie to babsko bo bedzie skandal."  Czy Dobra Zmiana ma dojscia?  To jest kwestia forsy. Gdy w czasie Ciamajdanu sciagnieto do Warszawy Rudy Giulianiego to bylo to zalatwione jakas forsa czy obietnica zarobku moze przez pana Vogelmana.  Rudy Giuliani ma swoje ideowe parametry ale aby sie ruszyc  potrzebuje b. duzo paliwa.

A jesli bedzie skandal, to to, ze w przestrzeni medialnej wyplywaja sprawy jak to nasi Amerykanie pociagaja sobie sznurkami w Polsce i nie widza zadnej potrzeby aby robic to subtelnie i sie z tym kryc. Jak slon w skladzie porcelany. Ruski niedzwiedz przy tym sloniu poruszal sie ja balerina po trenigu w Bolszoju.   Jak zawsze sa pozytywne strony i jesli swiadomosc o tym jak nas przyjaciel z Waszyngtonu dziala wzrosnie to dobrze.

Abstarhujac od ukladow komu to sluzy i jaka frakcja zyskuje to w absolutnym sensie pokazanie sily wobec TVN i ukaranie ich za kreowanie wrogich prowokacji byloby bardzo dobre a rownoczesnie pokazanie, ze Ameryknaie sie panosza tez byloby dobre.

Wrogie prowokacje to jest b. powazna sprawa. Je mozna by karac w zwielu paragrafow.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @pink-panther 27 listopada 2018 12:21
28 listopada 2018 15:30

A to "mydło z...

Nie wiem co świadek p. Gadowskiego [Szewach Weiss]  wyciągnie i czym w stupor świat wprawi.

Poszperałem w sieci i intensywnie od początków lat '80 było ośmieszane i wycofywane 'mydło' z obróbki propagandowej.

Co za zmory zleciały się w Krakowie i ukąsiły wiceszefa SDP ?

Oczywiście pokładam dużo nadziei w świadków 'prawdy historycznej' z Szewachem Weissem na czele. No chyba, że się świadkowie nagle zmydlą a wiceszefa zemdli i z nadmiaru wrażeń w szpitalu wyląduje. A całość utknie nam w pamięci jako 'prawda polityczna' danego momentu. Ale co powiedział wiceszef to już poszło w świat.

Załączam namiar na angielskojęzycznych co się dobrali do tego 'mydła'. Dobrali i dokopali do Wielkiej Wojny, gdy motyw również eksploatowano. Na świadków powołują Heinricha Himmlera i Ilję Erenburga. E tutti frutti.  Jak zwykle są głosy za ale i przeciw.

Z tej całej zadymy o mydło [i abażur] wynoszę, że nawet propagandowe bańki mydlane należy odświeżać cyklicznie jak szczepionki na tężca.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @pink-panther
28 listopada 2018 15:37

Na razie przeczytałam ze nie będzie odpowiedzi na list p. ambasador do premiera. 

W sumie skoro źle zaadresowane to nie wiadomo do kogo było pisane. .

Błąd w nazwisku 

.

 

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @papinka 28 listopada 2018 05:41
28 listopada 2018 15:52

W III RP żadne antypolskie "zjawisko" nigdy nie zostało oficjalnie uznane za "skandal".  Natomiast obecnie władze III RP - mają problem, bo ludzie z pewnością NIE zapomną sprawy "Waffel-SS" i działań TVN. TVN winien mieć COFNIĘTĄ koncesję.  Spełnione zostały bardzo poważne przesłanki w tej sprawie. Sam list został napisany w sposób świadomie obraźliwy i niech sobie "prime minister" przetrawia ten "incydent". Powagi urzędu od tego nie przybędzie a i sam pan Mateusz nie błysnął w oczach wyborców.

Ale po numerach ze "ściganiem neo-nazistów" przez ministra Brudzińskiego to on się chyba spotkał z tzw. "czarną niewdzięcznością".

Myślę, że warto zacząć pisać obecnie o "miłosnych związkach USA" - z niemieckimi nazistami po II WW. Niech się ludzie kształcą. Blogerka @gini przypomniała na S24 - postać Wernhera von Brauna, który do SS wstąpił w roku 1940 i dosłużył się stopnia Sturmbannfuehrera (majora) w 1943. Ciekawi mnie, czy do Stanów Zjednoczonych wjeżdżął "w mundurze SS i przy orderach":))) Nie dość, że dostał wizę do USA i zaprowiantowali go w Forcie Bliss w Teksasie . W 1958 r. był już zatrudniony w rządowej agencji USA pod nazwą: National Aeronautics and Space Administration. Za program kosmiczny został odznaczony w 1969 r. A jego "badania nad przeciążeniami"  były robione w obozach koncentracyjnych i z całą pewnością zginęło w nich ponad 300 więźniów - polskich,żydowskich i jeńców wojennych Armii Czerwonej. USA wzięły sobie na ręce - krzywdę i śmierć tych ludzi razem z SS Sturmbannfuehrerem von Braunem - w pakiecie.

Amerykanie w ramach Operacji Paperclip - przywieźli po wojnie na teren USA i dali im bardzo dobrze płatne posady takim "dobrym Niemcom" (poza von Braunem) jak:

- Jurt Blome - lekarz mikrobiolog,który uśmiercił wielu więźniów KL Auschwitz w ramach "badań naukowych" - nad gazem sarinem, był też posłem do Reichstagu. I był sądzony w Norymberdze, ale ofiary nie zostały pomszczone - bo go "uniewinnili" i zabrali szybko do USA.

- Reinhard Gehlen, generał porucznik Wehrmachtu. spec od wywiadu, po wojnie "zaopiekowany" przez Amerykanów w Fort Hunt koło Waszyngtonu a tam zajmował się nim Dulles i "doradcy prezydenta Trumana",

-Hubertus Strughold - lekarz, prowdził badania nad wpływem niskich temperatur i próżni nad organizmem człowieka. Oczywiście prowadził je na żywych ludziach - w KL Dachau.  jakiegoś podwładnego w stopniu porucznika - powiesili na suchej gałęzi a Hubertusa zabrali w ramach akcji Paperclip do USA, żeby wziął m.in udział w programie Apollo.

Łącznie Amerykanie po wojnie przywieźli na teren USA - 700 niemieckich zbrodniarzy wojennych. Ohydnych zbrodniarzy wojennych.

A dzisiaj jakaś "ambasador USA"  pilnuje, żeby się "krzywda nie stała" firmie TVN, która wrabia jakich polskich prostaczków -w "Waffel-SS" i "urodziny Hitlera". I robi to w formie przechodzącej ludzkie pojęcie.

Kompletna żenada.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @saturn-9 28 listopada 2018 15:30
28 listopada 2018 16:04

A nie wiedziałam, że człowiek, który w czasie wojny miał lat ok. 5 do 10 ma być "świadkiem" a tak oczywistej sprawie. Dane o dwóch SSmanach u Axela Springera są powszechnie dostępne w prasie niemieckiej, więc chyba rzeczywiście można przypuszczać, że jakieś "pompowanie emocji" się odbywa a nie żaden "proces". Za to całkowicie zamilczana jest sprawa - odebrania koncesji TVN. TO jest ciekawe niezmiernie. Już pomijając tych dwóch SB-ków, którzy TVN - zakładali, to "układ właścicielski" ma jak najbardziej "korzenie nazistowskie", żeby się 100 Discovery zapluwało "że nie".

Prezydent Zeman, jak go ambasador USA "skarcił" za przyjęcie zaproszenia do Moskwy na obchody 70-tej rocznicy zakończenia IIWW i paradę zwycięstwa, to publicznie oświadczył, że od tej chwili ambasador USA - nie ma wstępu do pałacu prezydenckiego. Że "drzwi są zamknięte".  Ale to są Czesi i swój honor mają:)))

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Maryla-Sztajer 28 listopada 2018 15:37
28 listopada 2018 16:10

I chyba błąd w tytule. Pan Mateusz Morawiecki NIE jest "ministrem" tylko "prime ministrem" a to wielka różnica.  A niezależnie od tego, i do ministra, i do premiera listy oficjalne zaczyna się od zwrotu - kurtuazyjnego. Napisanego poprawnie i zgodnie ze stanem faktycznym.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @pink-panther 28 listopada 2018 16:04
28 listopada 2018 22:18

Pojawił się p. Gadowskiego nowy komentarz tygodnia [8'01''-17'] data 28.11. Nie zawiera odniesienia do 'mydła' ale w zalinkowanych 9 minutach p. Gadowski opowiada o procesie z koncernem Ringer Springer Polska.

Na świadka powołuje p. Gadowski byłego ambasadora Szewacha Weissa w wywiadzie dla radia WNET. Namiar, podany w innym miejscu, pozwolę sobie ponownie wkleić:

Witold Gadowski występuje w części piątej i to dopiero tak od minuty 17'10'' w załączonym na stronie radia streamie.

Za świadków na procesie mają być powołani: m.in. Szewach Weiss (19'36'') i inni żydowscy tropiciele przeszłości oraz polscy i niemieccy historycy, znawcy ("mydła i abażurów ze skóry" jako 'historycznej prawdy' ?) tamtej epoki historycznej.

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 28 listopada 2018 15:52
28 listopada 2018 22:58

O la la  !!!

SZOK  !!!...  przytulic 700  zbrodniarzy wojennych  ?!?!?! 

To  dopiero jest  WYCZYN... to tylko  Amerykanie  tak potrafia... oni sa  "de best"... "czempions de lorld"...

... normalnie mnie zatkalo to info  !!!

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @saturn-9 28 listopada 2018 22:18
28 listopada 2018 23:06

Czyli to są jakieś "działania obronne-zastępcze" w sprawie obrony dobrego imienia Polski i afery z Waffel- SS i "urodzinami Hitlera'. Powołać na świadka można każdego, ale świadek Szewach Weiss może nie być w stanie dojechać na rozprawę z powodu np. stanu zdrowia (to bardzo stary człowiek jest) i wtedy sprawa będzie się ciągnęła nie miesiącami a latami - i być może, o to głównie chodzi. Żeby gonić króliczka a nie żeby go złapać.

Bo dla mnie jest rzeczą oczywistą, że koncesja na nadawanie dla TVN - winna być odebrana.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Paris 28 listopada 2018 22:58
28 listopada 2018 23:12

A jak? A tak. Oni nie tylko zresztą z SS-manami potrafili się "zaprzyjaźnić".

A dyć miliarder Harriman, ambasador USA w Moskwie to się tak zaprzyjaźnił z Józefem Stalinem, że ten mu podarował dwa konie arabskie: dla niego i jego córki. I odbywali ze Stalinem przejażdżki. O tyle jest co ciekawa figura ten Harriman, że podpisał się WSPÓLNIE z Mołotowem i jeszcze jakimś gostkiem pod listem do Wincentego Witosa, żeby ten "przystąpił do Krajowej Rady Narodowej czy innego PKWN"- bodaj w 1945 r. A on im - odmówił. Bo to był KLASA Polityk.


Tak jak Trumanowi i Eisenhowerowi - nie przeszkadzali SS -mani w jednostkach wojskowych US Army i w różnych "placówkach naukowo-badawczych". 700 zbrodniarzom dali - wizy a może i obywatelstwo.

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 28 listopada 2018 23:06
29 listopada 2018 02:11

Oczywiscie, ze chodzi o to aby gonic kroliczka...

... i zeby cala banda Sakiewiczowo-kurwizyjna  miala  ZEROWISKO  z naszych,  narodu polskiego pieniedzy...

... a ze tvn powinien zostac  ZAORANY  za tyle lat zdradzieckiej i antypolskiej dzialalnosci - to jest  BEZDYSKUSYJNA  SPRAWA  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 28 listopada 2018 23:12
29 listopada 2018 02:21

Dobrze Pani Panther'o, ze przypomniala Pani...

... te figury Harrimana,  Trumana, Eisenhowera... ZDRAJCE  Roosevelta - to ode mnie -  bo to rzeczywiscie jest  PIERWSZORZEDNA  WIEDZA...

... trzymajmy sie polskiego madrego porzekadla...  strzez nas Boze od przyjaciol... i  sojusznikUF, bo z wrogami poradzimy sobie sami  !!! 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować